Wednesday 4 September 2013

JESUS, THE BREAD OF LIFE / JESUS, DIE BROOD VAN DIE LEWE.

4 September 2013.
JESUS, THE BREAD OF LIFE:
Part 5.
1. English - (Amplified Bible Version)
[John 6:53-55]
53. And Jesus said to them: "I assure you, most solemnly I tell you, you cannot have any life in you unless you eat the flesh of the Son of Man, and drink His blood (unless you appropriate His life and the saving merit of His blood).
54. "For who feeds on My flesh and drinks My blood has (possesses now) eternal life, and I will raise him up (from the dead) on the last day. 
55. "For my flesh is true and genuine food, and My blood is true and genuine drink."
(Part 6 will follow tomorrow)

JESUS, DIE BROOD VAN DIE LEWE:
Gedeelte 5. 
2. Afrikaans - (Ou Afrikaanse Vertaling)
[Johannes 6:53-55]
53. En Jesus sê vir hulle: "Voorwaar, voorwaar Ek sê vir julle: as julle nie die vlees van die Seun van die Mens eet en Sy bloed drink nie, het julle geen lewe in julleself nie. 
54. "Hy wat My vlees eet en My bloed drink, het die ewige lewe, en Ek sal hom opwek in die laaste dag. 
55, "Want My vlees is waarlik spys, en My bloed is waarlik drank."
(Gedeelte 6 sal môre volg)

Photo by / Foto deur: Martin Heigan


No comments:

Post a Comment