Tuesday 10 September 2013

JESUS WILL PREPARE A DWELLING PLACE FOR US / JESUS SAL VIR ONS 'N WOONPLEK VOORBEREI.

10 September 2013.
JESUS WILL PREPARE A DWELLING PLACE FOR US:
Part 1.
1. English - (Amplified Bible Version)
[John 14:1-3]
1. "Do not let your hearts be troubled (distressed, agitated). You believe in and adhere to and trust in and rely on God; believe in and adhere to and trust in and rely also on Me. 
2. "In My Father's house there are many dwelling places (homes). If it were not so I would have told you; for I Am going away to prepare a place for you. 
3. "And when (if) I go and make ready a place for you, I will come back again, and will take you to Myself, that where I Am you may be also."
(God willing, part 2 will follow tomorrow, 11 September.)

JESUS SAL VIR ONS 'N TUISTE VOORBEREI:
Gedeelte 1.
2. Afrikaans - (Ou Afrikaanse Vertaling)
[Johannes 14:1-3]
1. "Laat julle hart nie ontsteld word nie; glo in God, glo ook in My.
2. "In die huis van My Vader is daar baie wonings; as dit nie so was nie, sou Ek dit vir julle gesê het. Ek gaan om vir julle plek te berei. 
3. "En as Ek gegaan het en vir julle plek berei het, kom Ek weer en sal julle na My toe neem sodat julle ook kan wees waar Ek is."
(As die Here wil, sal gedeelte 2 môre, 11 September volg.)

PHOTO BY / FOTO DEUR: Martin Heigan

No comments:

Post a Comment