Tuesday 3 September 2013

JESUS, THE BREAD OF LIFE / Part 4. JESUS DIE BROOD VAN DIE LEWE, Gedeelte 4.

3 September 2013. 
JESUS, THE BREAD OF LIFE:
Part 4.
1. English - (Amplified Bible Version)
[John 6:51-52]
51."I (Myself) Am the Living Bread that came down from heaven. If anyone eats of this Bread, he will live forever; and also the Bread that I shall give for the life of the world is My flesh (body)."
52. Then the Jews angrily contended with one another, saying: "How is He able to give us His flesh to eat?"
Part 5 will follow tomorrow. 

JESUS, DIE BROOD VAN DIE LEWE:
Gedeelte 4.
2. Afrikaans - (Ou Afrikaanse Vertaling)
[Johannes 6:51-52)
51. "Ek is die Lewende Brood wat uit die hemel neergedaal het. As iemand van hierdie Brood eet, sal hy lewe tot in ewigheid. En die Brood wat Ek sal gee, is My vlees wat Ek vir die lewe van die wêreld sal gee."
52. Die Jode het toe onder mekaar gestry en gesê: "Hoe kan Hy ons Sy vlees gee om te eet?"
Gedeelte 5 sal môre volg. 

Photo by / Foto deur:  Martin Heigan. 

No comments:

Post a Comment