Thursday 3 October 2013

JESUS, THE TRUE VINE / JESUS, DIE WARE WYNSTOK.

3 October 2013. 
JESUS, THE TRUE VINE:
Part 2.
1. English - (NKJ Translation)
[John 15:5-8]
5. "I Am the Vine, you are the branches, he who abides in Me, and I in him, bears much fruit; for without Me you can do nothing. 
6. "If anyone does not abide in Me, he is cast out as a branch and is whithered; and they gather them and throw them into the fire, and they are burned. 
7. "If you abide in Me and My Words abide in you, you will ask what you desire, and it shall be done for you. 
8. "By this My Father is glorified that you bear much fruit; so you will be My disciples."

3 Oktober 2013. 
JESUS, DIE WARE WYNSTOK: 
2. Afrikaans - (Ou Afrikaanse Vertaling) 
[Johannes 15:5-8]
5. "Ek is die Ware Wynstok, julle die lote. Wie in My bly, en Ek in hom, Hy dra veel vrug; want sonder My kan julle niks doen nie. 
6. "As iemand in My nie bly nie, word hy uitgewerp soos die loot en verdroog, en hulle maak dit bymekaar en gooi dit in die vuur, en verbrand. 
7. "As julle in My bly en My Woorde in julle, sal julle vra net wat julle wil hê, en julle sal dit verkry. 
8. "Hierin is My Vader verheerlik, dat julle veel vrug dra; en julle sal My dissipels wees"

     Photo by / Foto deur: Martin Heigan.

 

No comments:

Post a Comment