Friday 4 October 2013

LOVE AND JOY PERFECTED / LIEFDE EN VREUGDE VERVOLMAAK.

4 October 2013. 
LOVE AND JOY PERFECTED:
1. English - (NKJ Translation)
[John 15:9-14]
9. "As the Father loved Me, I also have loved you; abide in My love. 
10. "If you keep My commandments, you will abide in My love, just as I have kept My Father's commandments and abide in His love. 
11. "These things I have spoken to you, that My joy may remain in you, and that your joy may be full. 
12. "This is My commandment, that you love one another as I have loved you. 
13. "Greater love has no one than this, than to lay down one's life for his friends.
14. "You are My friends if you do whatever I command you."

4 Oktober 2013. 
LIEFDE EN VREUGDE VERVOLMAAK:
2. Afrikaans - (Ou Afrikaanse Vertaling)
[Johannes 15:9-14]
9. "Soos die Vader My liefgehad het, het Ek julle ook liefgehad. Bly in hierdie liefde van My. 
10. "As julle My gebooie bewaar, sal julle in My liefde bly, net soos Ek die gebooie van My Vader bewaar en in Sy liefde bly. 
11. "Dit het Ek vir julle gesê, dat My blydskap in julle kan bly, en julle blydskap volkome kan word. 
12. "Dit is My gebod, dat julle mekaar moet liefhê net soos Ek julle liefgehad het. 
13. "Groter liefde het niemand as dit nie, dat iemand sy lewe vir sy vriende gee.
14. "Julle is My vriende as julle alles doen wat Ek julle beveel."

     Photo by / Foto deur: Martin Heigan

     


No comments:

Post a Comment