Friday 4 October 2013

LOVE AND JOY PERFECTED / LIEFDE EN VREUGDE/BLYDSKAP VERVOLMAAK.

5 October 2013. 
LOVE AND JOY PERFECTED:
1. English - (NKJ - Translation)
[John 15:14-17]
14. "You are My friends if you do whatever I command you. 
15. "No longer do I call you servants, for a servant does not know what his master is doing; but I have called you friends, for all things that I heard from My Father I have made known to you. 
16. "You did not choose Me, but I chose you and appointed you that you should go and bear fruit, and that your fruit should remain, that whatever you ask the  Father in My Name He may give you. 
17. "These things I command you, that you love one another."

5 Oktober 2013. 
LIEFDE EN VREUGDE/BLYDSKAP VERVOLMAAK: 
2. Afrikaans - (Ou Afrikaanse Vertaling)
[Johannes 15:14-17]
14. "Julle is My vriende as julle alles doen wat Ek julle beveel. 
15. " Ek noem julle nie meer diensknegte nie, omdat die dienskneg nie weet wat sy heer doen nie. Maar Ek het julle vriende genoem, omdat Ek alles wat Ek van My Vader gehoor het, aan julle bekend gemaak het. 
16. "Julle het My nie uitverkies nie, maar Ek het julle uitverkies en julle aangestel om vrug te gaan dra en dat julle vrug kan bly, sodat wat julle die Vader ook al in My Naam vra, Hy julle dit kan gee. 
17. "Dit gebied Ek julle, dat julle mekaar moet liefhê."

     Photo by / Foto deur: Martin Heigan

No comments:

Post a Comment