Sunday 6 October 2013

LOVE, THE MORE EXCELLENT WAY / DIE UITNEMENDHEID VAN DIE LIEFDE.

6 October 2013. 
LOVE, THE MOST EXCELLENT WAY:
Part 1.
1. English - (NIV Translation)
[1 Corinthians 13:1-7]
1. If I speak in the tongues of men and of angels, but have not love, I am only a resounding gong or a clanging cymbal. 
2. If I have the gift of prophecy and can fathom all mysteries and all knowledge, and I have a faith that can move mountains, but have not love, I am nothing. 
3. If I give all I possess to the poor and surrender my body to the flames, but have not love, I gain nothing. 
4. Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. 
5. It is not rude, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs. 
6. Love does not delight in evil, but rejoices with the truth. 
7. It always protects, always trusts, always hopes, always perseveres. 
(God willing, and with His grace,
part 2 will follow tomorrow.)

6 Oktober 2013. 
DIE UITNEMENDHEID VAN DIE LIEFDE:
Gedeelte 1.
2. Afrikaans - (Ou Afrikaanse Vertaling)
[1 Korinthiërs 13:1-7]
1. Al sou ek die taal van mense en engele spreek, en ek het nie die liefde nie, dan het ek 'n klinkende metaal of 'n luidende simbaal geword. 
2. En al sou ek die gawe van profesie hê en al die geheimenisse weet en al die kennis, en al sou ek al die geloof hê, sodat ek berge kon versit, en ek het nie die liefde nie, dan sou ek niks wees nie. 
3. En al sou ek al my goed uitdeel, en al sou ek my liggaam oorgee om verbrand te word, en ek het nie die liefde nie, dan sou dit my niks baat nie. 
4. Die liefde is lankmoedig en vriendelik; die liefde is nie jaloers nie; die liefde praat nie groot nie, is nie opgeblase nie,
5. Handel nie onwelvoeglik nie, soek nie sy eie belang nie, word nie verbitterd nie, reken die kwaad nie toe nie,
6. Is nie bly oor die ongeregtigheid nie, maar is bly saam met die waarheid. 
7. Dit bedek alles, glo alles, hoop alles, verdra alles. 
(As God wil en deur Sy genade sal gedeelte 2 môre volg.)
  A photo taken with my cell phone.


No comments:

Post a Comment