Monday 11 November 2013

FURTHER BENEFITS OF WISDOM. / VERDERE VOORDELE VAN WYSHEID.

Monday 11 November 2013.
FURTHER BENEFITS OF WISDOM:
Part 1.
1. English - (NIV Translation)
[Proverbs 3:1-6]
1. My son, do not forget my teaching, but keep my commands in your heart.
2. For they will prolong your life many years and bring you prosperity. 
3. Let love and faithfulness never leave you; bind them around your neck, write them on the tablet of your heart,
4. Then you will win favour and a good name in the sight of God and man. 
5. Trust in the Lord with all your heart and lean not on your own understanding;
6. In all your ways acknowledge Him, and He will make your paths straight.
(God willing and by His marvelous grace and mercy, I will share with you again tomorrow.)

Maandag 11 November 2013. 
VERDERE VOORDELE VAN WYSHEID:
Gedeelte 1.
2. Afrikaans - (Ou Afrikaanse Vertaling.)
[Spreuke 3:1-6]
1. My seun, vergeet my onderwysing nie, en laat jou hart my gebooie bewaar; 
2. Want dit sal lengte van dae en jare van lewe en vrede vir jou vermeerder.
3. Laat liefde en trou jou nie verlaat nie; bind dit om jou hals, skryf dit op die tafel van jou hart,
4. Dan sal jy genade vind en 'n goeie insig in die oë van God en die mense. 
5. Vertrou op die Here met jou hele hart en steun nie op jou eie insig nie. 
6. Ken Hom in al jou weë dan sal Hy jou paaie gelyk maak.
(As dit die wil van God is en deur Sy wonderbare genade en barmhartigheid, sal ek môre verder met u deel.)

No comments:

Post a Comment