Monday 4 November 2013

THE CALL OF WISDOM. / DIE ROEP VAN DIE WYSHEID.

Monday 4 November 2013. 
THE CALL OF WISDOM:
Part 1.
1. English - (NIV Translation)
[Proverbs 1:20-23]
20. Wisdom calls aloud in the street, she raises her voice in the public squares;
21. At the head of the noisy streets she cries out, in the gateways of the city she makes her speech;
22. "How long will you simple ones love your simple ways? How long will mockers delight in mockery and fools hate knowledge? 
23. "If you had responded to my rebuke, I would have poured out my heart to you and made my thoughts known to you."
(God willing and by his marvellous grace and mercy, I will share with you again tomorrow.)

Maandag 4 November 2013.
DIE ROEP VAN DIE WYSHEID:
Gedeelte 1.
2. Afrikaans - (Ou Afrikaanse Vertaling)
[Spreuke 1:20-24]
20. Die Wysheid roep hardop daarbuite, sy verhef haar stem op die pleine,
21. Op die hoek van die rumoerige strate roep sy, by die ingange van die poorte, in die stad, spreek sy haar woorde:
22. "Hoe lank sal julle eenvoudiges, die eenvoudigheid liefhê en die spotters lus hê om te spot, en die dwase kennis haat?
23. "Wend julle tot my teregwysing, dan laat ek my gees vir julle uitstroom, wil ek my woorde aan julle bekend maak."
(As dit die wil van God is, en deur Sy wonderbare genade en barmhartigheid, sal ek môre verder met u deel.)
   Photo taken with my cell phone

No comments:

Post a Comment