Wednesday 6 November 2013

THE CALL OF WISDOM. / DIE ROEP VAN DIE WYSHEID.

Wednesday 6 November 2013. 
THE CALL OF WISDOM:
Part 3.
1. English - (NIV Translation]
[Proverbs 1:28-33]
28. "Then they will call to me but I will not answer; they will look for me but will not find me. 
29. "Since they hated knowledge and did not choose to fear the Lord,
30. "Since they would not accept my advice and spurned my rebuke,
31. "They will eat the fruit of their ways and be filled with the fruit of their schemes. 
32. "For the waywardness of the simple will kill them, and the complacency of fools will destroy them; 
33. "But whoever listens to me will live in safety and be at ease without fear or harm."
(God willing and by His marvellous grace and mercy I will share with you again tomorrow.)

Woensdag 6 November 2013.
DIE ROEP VAN DIE WYSHEID:
Gedeelte 3.
2. Afrikaans - (Ou Afrikaanse Vertaling)
[Spreuke 1:28-33]
28. "Dan sal hulle na my roep, maar ek sal nie antwoord nie; hulle sal my soek maar my nie vind nie. 
29. "Omdat hulle die kennis gehaat en die vrees van die Here nie verkies het nie,
30. "Van my raad nie wou weet nie, al my teregwysinge verag het,
31. "Daarom sal hulle eet van die vrug van hulle wandel en versadig word van hulle planne. 
32. "Want hulle eie afkerigheid maak die eenvoudiges dood, en hulle eie sorgeloosheid rig die dwase te gronde;
33. "Maar die wat na my luister, sal veilig woon en gerus wees teen die skrik vir die onheil."
(As dit die wil van die Here is en deur Sy wonderbare genade en barmhartigheid, sal ek môre verder met u deel.)
   Cell phone photo / Selfoon foto

No comments:

Post a Comment