Sunday 12 July 2015

PSALM 106.

Wednesday 15 July 2015.
WORD OF THE DAY: 
[Psalm 23:6]
Surely, Your goodness and faithfulness will pursue me all my days, and I will live in the Lord's house for the rest of my life. 
 
MESSAGE OF THE DAY: 
PSALM 106.
1. English - (New English Translation). 
[Psalm 106:1-17]
1. Praise the Lord! Give thanks to the Lord, for He is good, and His loyal love endures!
2. Who can adequately recount the Lord's mighty acts, or relate all His praiseworthy deeds? 
3. How blessed are those who promote justice, and do what is right all the time!
4. Remember me, O Lord, when You show favour to Your people! Pay attention to me, when You deliver. 
5. So I may see the prosperity of Your chosen ones, rejoice along with Your nation, and boast along with the people who belong to You. 
6. We have sinned like our ancestors; we have done wrong, we have done evil. 
7. Our ancestors in Egypt failed to appreciate Your miraculous deeds, they failed to remember Your many acts of loyal love, and they rebelled at the sea, by the Red Sea.  
8. Yet He delivered them for the sake of His reputation, that He might reveal His power.  
9. He shouted at the Red Sea and it dried up; He led them through the deep water as if it were a desert. 
10. He delivered them from the power of the one who hated them, and rescued them from the power of the enemy. 
11. The water covered their enemies; not even one of them survived. 
12. They believed His promises; they sang praises to Him.     
13. Then quickly forgot what He had done; they did not wait for His instructions. 
14. In the desert they had an insatiable craving for meat; they challenged God in the desert. 
15. He granted their request, then struck them with a disease. 
16. In the camp they resented Moses, and Aaron, the Lord's holy priest. 
17. The earth opened up and swallowed Dathan; it engulfed the group led by Abiram. 
 
Woensdag 15 Julie 2015.
WOORD VAN DIE DAG:
[Psalm 23:6]
Net goedheid en guns sal my volg al die dae van my lewe; en ek sal in die huis van die Here bly, in lengte van dae. 

BOODSKAP VAN DIE DAG:
PSALM 106.
[Psalm 106:1-17]
1. Halleluja! Loof die Here, want Hy is goed, want Sy goedertierenheid is tot in ewigheid. 
2. Wie kan die magtige dade van die Here uitspreek, al Sy roem verkondig? 
3. Welgeluksalig is hulle wat die reg bewaar, die wat altyd geregtigheid doen. 
4. Dink aan my, O Here, na die welbehae in U volk, besoek my met U heil, 
5. Dat ek kan aanskou die geluk van U uitverkorenes, dat ek bly kan wees in die blydskap van U volk, my kan beroem met U erfdeel. 
6. Ons het gesondig, saam met ons vaders; ons het verkeerd gedoen, goddeloos gehandel. 
7. Ons vaders in Egipte het nie ag gegee op U wonders, hulle het nie gedink aan die menigte van U goedertierenhede nie, maar was wederstrewig by die see, by die Skelfsee. 
8. Maar Hy het hulle verlos om Sy Naam ontwil, om Sy mag bekend te maak. 
9. En Hy het die Skelfsee gedreig, sodat dit oogedroog het, en hulle deur die watervloede laat gaan, soos deur 'n woestyn. 
10. En Hy het hulle verlos uit die hand van die hater en hulle bevry uit die hand van die vyand. 
11. En die waters het hulle teëstanders oordek: nie een van hulle het oorgebly nie. 
12. Toe het hulle aan Sy woorde geglo, hulle het Sy lof gesing. 
13. Maar hulle het gou Sy werke vergeet, op Sy raadsbesluit nie gewag nie. 
14. En hulle het baie begerig geword in die woestyn en God versoek in die wildernis. 
15. Toe het Hy hulle gegee wat hulle gevra het, maar in hulle siel 'n maerte gestuur. 
16. En hulle was in die laer afgunstig op Moses, op Aäron, die heilige van die Here. 
17. Die aarde het oopgegaan en Datan verslind, en die bende van Abíram oordek. 

(DV. I will share some well-known and favourite sections of the Psalms with you, as often as I possibly can. 
/
DV. Sal ek sommige welbekende en gunsteling gedeeltes uit die Psalms met u deel, so dikwels as wat ek moontlik kan.)



No comments:

Post a Comment